HTML

*

Friss topikok

  • sajtosmedve: www.youtube.com/watch?v=76Mbnuwk2d4 (2014.06.02. 10:56) helló
  • yellowalien: szia,blog.hu-n kiválasztod az első kis görgető valaminél a blogod.bejön egy ablak, ott beállítások... (2014.04.15. 19:24) karma
  • yesterday: igen, csak hát menteném le az egészet már :D (2014.04.10. 20:39) kurvajó kedd ismét
  • yesterday: megfogok, csak egy kis idő kell hozzá. köszönöm :)) (2014.04.07. 09:02) fantasztikus pop
  • yesterday: igen, én is örültem neki (2014.04.04. 21:38) (semmit)mondó

Címkék

Én bolond voltam mindig, mégis megtaláltam.
Elintéztem mindent!
És rohanj, és táncolj, és ugrálj, és üvölts
Vagy csinálj bármit, csak lássam rajtad hogy élsz!
És ha el is rontunk mindent,
Mi újra kezdjük és megint együtt!
Minden amit hittem az szerteszéjjel szállt
És itt vagy,fenn a villanykörte Holdon látlak
És felém szól a hangod és azt monda: Érj hozzám!
és ne bánts engem mindig én sosem bántanálak!
Örülj megtaláltak és mindent ami fájt
Én a kukám mellé tettem,
Ma semmi nem a régi, ma tényleg más lesz minden!

 

 

boldog vagyok

szeretem

Címkék: i

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowalien.blog.hu/api/trackback/id/tr126495151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása